default_mobilelogo
    1. Zou1
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015
    Γειά σας
    Είμαι 18 χρονών έχω αρχίσει τα αντισυλληπτικά χάπια ( yasmin ) μετά από συμβουλή γυναικολόγου με διάγνωση πολυκιστικών ωοθηκών, σήμερα βρίσκομαι στην 10 μέρα λήψης του χαπιού και παρόλο που έχει τελειώσει η περίοδος μου εξακολουθώ να βλέπω λίγη ποσότητα αίματος.  Να πω επίσης πως με το αγόρι μου είχαμε ελεύθερες επαφές κατά την διάρκεια αυτή χωρίς όμως να ολοκληρώσει μέσα μου.  Υπάρχει λόγος ανησυχίας;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Συνεχίζεις κανονικά τα χάπια. Η αιμόρροια θα σταματήσει τις επόμενες ημέρες. Αν δεν ξεχάσεις κάποιο χάπι, δε μπορεί να συλλάβεις. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ευχαριστώ για την απάντηση.  Έχω φτάσει στο τελευταίο χάπι και ακόμη βλέπω λίγο αίμα
    1. Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Θα μιλήσεις με το γιατρό σου για την αιμόρροια. Αν συνεχιστεί και στο επόμενο κουτί, ίσως χρειαστεί να σου αλλάξει σκεύασμα. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.