user_mobilelogo
MariaP και 226 επισκέπτες
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015
Καλησπερα σας.Σας εχω γραψει πολλες φορες και με εχετε βοηθησει αλλες τοσες!!
ειμαι 45 ετων..πηρα για 6 μηνες τα γιασμιν γιατι ειχα πολλα θεματα με τον κυκλο μου ..τη μια ειχα πολλες μερες αιμα..αλλα κυριως ειχα καφετια υγρα που κρατουσαν πολλες μερες.Με τα γιασμιν δεν ειχα κανενα προβλημα αλλα τωρα που τα σταματησα (αυτον τον μηνα) ειχα σημερα 12η μερα αρκετα καφε υγρα..εκανα υπέρηχο και ο γιατρος ειπε οτι πιθανον ειναι απο την ωορηξια..ωστοσο ανησυχω πολύ .Ο γιατρος μου συστησε να ξαναπαρω τα γιασμιν καθως η ψυχολογια μου ειναι πολύ χαλια.
Εκανα και αποξεση πριν 6 μηνες αλλα δεν εδειξε κατι παθολογικο.Πιστευετε οτι υπάρχει λόγος ανησυχιας?Φοβαμαι μηπως εχω καποιον πολύποδα ή κατι αλλο..αν υπήρχε τετοιο θεμα θα φαινοταν στον υπέρηχο?
Σας ευχαριστω πολυ!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ΜΗΝ ΡΩΤΑΤΕ  ΤΟ ΙΔΙΟ  ΠΡΑΓΜΑ  ΜΕ ΑΛΛΟΝ  ΚΩΔΙΚΟ, ΕΚ  ΝΕΟΥ.. ΑΝ  ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ,  ΘΑ  ΣΑΣ ΒΓΑΛΩ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.   Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ  ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ  ΕΝΑΝ  ΚΩΔΙΚΟ  ΜΟΝΟΝ..

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.