user_mobilelogo
sofigre και 274 επισκέπτες
  1. konstantina2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2015
Γεια σας θα ηθελα να σας ρωτήσω σχετικά με το χάπι της επόμενης ημέρας.ενα συγγενικό μου πρόσωπο χρειάστηκε να το χρησημοποιηση λόγω μιας ατυχίας που συνεβει το πήρε ακριβως μετα απο μισή ώρα και σύμφωνα με τις οδηγίες του φαρμάκου.συντρεχει λόγος ασυσηχιας;θα ηθελα να τονίσω οτι μετα δεν είχε κάποια παρενέργεια οπως αναγραφόταν στις οδηγίες.ευχαριστω πολυ.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Λογικά, έχει αντισυλληπτική δράση. Θα περιμένει την περίοδό της. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.