default_mobilelogo
    1. Ελενα26
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2015
    καλησπερα.Ειμαι στην 7η μερα λήψης του αντισυλληπτικού qlaira το οποιο λαμβανω 6 μήνες τωρα και ειχα ελαφρά διάρροια 2 ώρες μετα τη λήψη του χαπιού.Ειχα ερθει σε ολοκληρωμένη επαφή 5 μερες πριν.Υπαρχει περίπτωση να μην με καλύπτει το χάπι;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Καμία ανησυχία, συνεχίζεις κανονικά τη λήψη των χαπιών. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 08 Οκτωβρίου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.