user_mobilelogo
admin και 184 επισκέπτες
  1. katioula
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015
Καλημέρα σας, είμαι 25 ετών, χρησιμοποιώ αντισυλληπτικά χάπια (Yasminelle) και θα ήθελα να ρωτήσω εάν πρέπει να γίνεται μια παύση των χαπιών για κάποιους μήνες όταν αυτά παίρνονται για μεγάλο διάστημα (χρόνια), ώστε να ξεκουράζεται ο οργανισμός ή για να μην προκαλέσουν άλλα αρνητικά στον οργανισμό. Και αν ναι, πόσο πρέπει να είναι αυτό το διάστημα παύσης των χαπιών? 
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν χρειαζεται  καμία  διακοπή...Μονον  κινδυνους   θα προξενησει.. Το αντισυλληπτικο  ειναι  για να  χρησιμοποιιεται  όσο  χρειάζεται  αντισυλληπτική προστασία .. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.