default_mobilelogo
    1. natasa.kyriakou
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015
    Γεια σας, παιρνω αντισυλληπτικα εδω και 5 μηνες. Επρεπε να αρχισω τη τελευταια ταινια τη περασμενη τριτη ομως τη ξεχασα και  θυμηθηκα και το πηρα στις 2 το πρωι. Συνεχισα να παιρνω τα αντισυλληπτικα στις 12 τις επομενες μερες . Υπηρξαν ακομα 2 φορες οπου αργησα να παρω το χαπι για 3 ωρες. Πρεπει να χρησιμοποιησω και αλλη αντισυλληπτικη μεθοδο ή τα αντισυλληπτικά ειναι ενταξει? Ευχαριστω.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.