user_mobilelogo
admin και 143 επισκέπτες
  1. Zou1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015
Θα ήθελα να μάθω εάν είναι φυσιολογικό να υπάρχουν πονάκια κάτω χαμηλά στην κοιλιά κατα την περίοδο λήψης των αντισυλληπτικών χαπιών (κύστες στις ωοθήκες).  Είναι κάποια ένδειξη ότι διαλύονται οι κύστες στις ωοθήκες;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Από την εμπειρία προκυπτει,  ότι  ήδη  στον δευτερο  κυκλο θεραπειας , τα οποια  ενοχληματα  (γενικώς ειναι σπανια!)   υποχωρουν.. Π.Ζ 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Στην αρχή της θεραπείας δεν είχα καμία ενόχληση, τώρα βρίσκομαι σχεδόν στο 6ο μήνα και έχω αυτά τα πονάκια
  1. Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Λογικά, δεν μπορει να   προερχονται  από την αγωγή.. Αυτό επιβεβαιωνεται  και  με μία  επισκεψη στον γυναικολογο σου,   που μπορει να διαπιστώσει   ότι  όλα ειναι   εν ταξει... Ειναι  ακρως απιθανο  να μεγαλωσει κατι στην περιοχη  των  ωοθηκών κατα την διαρκεια  θεραπειας  με  το χαπι,  οχι  ομως και τελειως  απίθανο.. Η δικη σου εξηγηση, δεν ευσταθεί παντως... Εξ  άλλου με τόσων  μηνων θεραπεια, το θεμα των  πολυκυστικων  ωοθηκων ειναι  σε υφεση... Κατα  την εκτιμηση  μου  (λογω  πειρας  απο κατι τετοια ), προκειται  μαλλον για ενοχληματα  από σπαστικοτητα  του εντερου   λογω νευροφυτικων αιτίων. Μια  εξεταση  σε γυναικολογο θα διευκρινισει  την αιτία ..  Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Όταν λέτε να μεγαλώσει κάτι στην περιοχή των ωοθηκών τι εννοείτε;
  1. Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Για   το τι εννοώ:  Για την εξαιρεση  ΄΄μία  στις  πολλες  χιλιαδες΄΄ αναφέρομαι.. Με την αγωγη  που παιρνεις,  αποκλείεται   να μεγαλωσουν ορμονοεξαρτωμενες  κυστεις  στις  ωοθηκες   σου.   Τα ενόχλήματα   που αναφερεις  δεν  προερχονται   από την  θεραπεια  και κατά    την εκτιμηση ενος  γυναικολογου  με  μεγαλη χρονική εμπειρία   ειναι  νευροφυτικής  αιτιολογιας..Αυτά ειναι   ΄΄καθημερινότητα'΄΄ ενος  γυναικολογικου ιατρείου .   Εκτος  από  ωοθηκες  μονον εντερο  υπάρχει εκει κατω,,, Αντι  τωρα  να  συζηταμε  ΄΄περι  όνου σκιάς΄΄   πηγαινε   χωρις  κανενα  φόβο  να σε δουν,  για  να..... γλυτωσουμε  όλοι..   Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Να αναφέρω επίσης πως έχω προσέξει αύξηση στα λευκά υγρά κατά το σκούπισμα στην τουαλέτα και στην λεκάνη σε σημείο που μια φορά κατά την ούρηση ένιωσα να πέφτει κάτι από τον κόλπο και ήταν λευκά υγρά, ακόμη όταν περπατάω έχω πόνο στην αριστερή πλευρά της κοιλιάς περίπου στην μέση την αριστερής πλευράς
  1. Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Λόγω επαγγελματικής διαστροφής, θα παρέμβω κι εγώ στη συζήτηση. Θέλω να συμπληρώσω ότι με τη χρήση αντισυλληπτικών αυξάνεται ο κίνδυνος θρόμβωσης και ότι οι θρομβώσεις μέσα στην κοιλιά έχουν πολλές φορές εξαιρετικά άτυπα συμπτώματα. Όσο απίθανο κι αν είναι αυτό με βάση όσα περιγράφετε, συμφωνώ με τον Κο. Ζησόπουλο να πάτε να δείτε το γιατρό σας για να ησυχάσουμε όλοι μαζί. Άλλωστε, κάθε επίμονος πόνος στην κοιλιά πρέπει να εξετάζεται από γιατρό και δεν είναι δυνατό να βγάλουμε εμείς διάγνωση μέσα από μια οθόνη.
  1. Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.