user_mobilelogo
  1. apdp
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016
Γεια σας γιατρε.Προχτες πηγα στη γυναικολογο μ καθως εβγαλα μια αιμορροιδα. Μου εδωσε την proctosynalar N  και το Νujol .ηπια 4 φορες την παραφινη και σημερα πρατηρησα μια εκκριση πρασινωπου υγρου και μπροστα στον κολπο. Τι ειναι αυτο? Σεξουαλικες επαφες δεν υπαρχουν το τελευταιο 8μηνο.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! δεν  μπορω  να σκεφτώ,  παρα  μονον  μια  διαταραχη στην συνθεση των  κολπικων υγρων.. Δεν  εχει  να   κανει  μ΄αυτά  που πηρες ... Αν συνεχιζει,  θα πρέπει να το  δει ενας γυναικολογος  από  κοντά.. Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.