default_mobilelogo
    1. mari4
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 08 Μαρτίου 2016
    Καλησπέρα σας, είμαι 34 ετών με σύνδρομο πολυκυστικών, παίρνω αντισυλληπτικά περί τα 10 χρόνια και ήθελα να ρωτήσω το εξής. Επειδή παρουσιάζω πολύ έντονη τριχόπτωση και αραίωση, η οποία ανταποκρίνεται μόνο σε androcur (σε συνδυασμό με τα gynofen) , ενώ εδώ και 3 μήνες λαμβάνω τα Laurina, θα μπορούσα στον επόμενο μήνα να αλλάξω μάρκα και να παρω androcur με gynofen απευθείας; Δηλαδή χωρίς κάποιο ενδιάμεσο διάλειμμα? Τα androcur λαμβάνονται μόνο σε συνδυασμό με gynofen ή και με άλλα σκευάσματα; Ρωτω επειδή έχω διαπιστώσει ότι η τριχόπτωσή μου εξαφανίζεται τελείως όταν παίρνω τα androcur (περίπου σε 3 μήνες χρήση μόνο κατα τις 10 πρωτες μερες του κυκλου αρκεί για να φύγει τελείως η τριχόπτωση). Ποια είναι η γνώμη σας;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Είναι σωστή η διαπίστωσή σου αλλά για να κάνεις αυτήν την αλλαγή θα πρέπει να ενημερώσεις το γιατρό που σε παρακολουθεί και γνωρίζει το ιστορικό σου. Επίσης, μία συμβουλή από δερματολόγο θα βοηθήσει. Η μακροχρόνια χρήση παρόμοιων χαπιών δεν συνιστάται. Φιλικά Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τρίτη, 08 Μαρτίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.