user_mobilelogo
Happy και 304 επισκέπτες
  1. violeta
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016
καλησπέρα σας, είμαι 32 χρονών έγκυος 2 μηνών. Πριν 1 μήνα είχα φαγούρα στον κόλπο και έβαλα 3 υπόθετα pevaryl χωρίς να γνωρίζω ότι είμαι έγκυος. Μετα το τρίτο υπόθετο ξεκίνησε αιμοραγία και είχα αποκόλληση σάκου, δε γνωρίζω το λόγο ίσως είχα κουραστεί πολύ εκείνη τη μέρα με δουλειές του σπιτιου. Πήγα στο γιατρό και όλα καλά τελικά. Η καρδιά του ακούγεται μια χαρά και είναι σε καλή θέση στη μήτρα, Λέτε το υπόθετο να έχει βλάψει το μωρό;
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Δεν ευθύνεται το υπόθετο. Όλα θα πάνε καλά. Φιλικά Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.