default_mobilelogo
    1. linaki19
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 27 Μαρτίου 2016
    Καλησπερα σας.Ειμαι 20 ετων και παιρνω αντισυλληπτικα yasminelle εδω και 1.5 χρονο περιπου.Τα παιρνω παντα στην ακριβη ωρα και ποτε δε μου εχει τυχει να παραλειψω καποιο δισκιο.Ωστοσο τους τελευταιους 3 4 μηνες παρατηρω οτι η περιοδος μου ερχεται την 5η μερα διακοπης και γενικα δεν ερχεται οπως συνηθιζε την 3η μερα διακοπης των δισκιων.Αυτο τον μηνα μαλιστα παρατηρω αιμα την ημερα ληψης του τελευταιου χαπιου.Δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο ωστοσο να αναφερω οτι αυτον τον μηνα εκανα χρηση Flagyl και Κlaricid για 4 ημερες λογω αφαιρεσης φρονιμιτων.Πρεπει να με ανησυχησει το γεγονος αυτο;Η αντισυλληπτικη μου προστασια υπαρχει; Ευχαριστω εκ των προτερων
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Δεν υπάρχει κανενας  λογος  ανησυχίας .. Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.