default_mobilelogo
    1. dhm23
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 02 Απριλίου 2016
    Γεια σας, παίρνω τα yasminelle εδώ και ενάμιση χρόνο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Στην τελευταία μου περίοδο, τα συμπτώματα (καφέ υγρά), ξεκίνησαν νωρίτερα από το συνηθισμένο όπως και η κανονική μου περίοδος (20/3), αλλά είχε λιγότερη ροή. Στις 24 του μηνα είχα επαφή με τον σύντροφο μου και επίσης ξεκίνησα νέα ταινία με χάπια. 3 μέρες μετά στις 27 άργησα να πάρω το χάπι 10-11 ώρες και επίσης είχα λίγα καφέ υγρά. Στις 31 του μήνα είχα άλλη μια επαφή κατά την οποία παρουσιάστηκε αίμα μετά από αυτήν, το οποίο συνεχίζεται μέχρι σήμερα 2 του μήνα.  Γιατί συμβαίνει αυτό? Είμαι αντισυλληπτικά καλυμένη? Μήπως το αίμα αποτελεί ενδεχόμενο εγκυμοσύνης??  Ευχαριστώ!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Οχι... Για διαταραχη  κυκλου θα  προκειται,  επειδή το χαπι ειναι ΄΄ μικρο΄΄  και  η ληψη του  αργότερα,  ή  η παραλειψη  του,  μπορει  να προξενησει την  μικροαιμορροια.. Βεβαια, αν δεν  εξεταστηκες  γυναικολογικά σχετικά  προσφατα, ειναι σκοπιμο  να  το δει γυναικολογος  από κοντα, το αργοτερα, αν στον αλλο κυκλο αυτά συνεχιζουν.. Φιλικά Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 02 Απριλίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Eξετάστηκα τον Ιανουάριο. Δηλαδη υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης; Πρέπει να χρησιμοποιώ προφύλαξη από εδω και πέρα;
    1. Σάββατο, 02 Απριλίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη! Οπως ειπα,  Oχι... Δεν  μπορει να μεινεις εγκυος....Δεν  μπορί επίσης ι - αφου εξεταστηκες  τον Ιιανουριο -  να πεοεκυψει  σε  2 μηνες κάτι ιδιαίτερο Αν  ομως το αιμα  συνεχιζει ,  θα σου   συνιστουσα να   μιλησεις  το προβλημα  με τον΄΄ δικό σου'',  μηπως πρέπεις  να' αλλάξεις  σε   λιγο  μεγαλυτερο χάπι, για να  μην προκυπτουν προβληματα  μικροαιμορροιας.. Φιλικά Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 02 Απριλίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Eυχαριστώ πολύ για την απάντηση! Νόμιζα ότι το όχι απαντούσε στην ερώτηση της κάλυψης, λάθος μου. Ευχαριστώ και πάλι!
    1. Σάββατο, 02 Απριλίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 02 Απριλίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.