user_mobilelogo
evapan και 193 επισκέπτες
  1. TinaN
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016
Καλησπέρα σας. Μετά από 5 χρόνια θεραπείας με yasminelle οι τιμές των ανδρογόνων μου είναι ακόμα πολύ υψηλές. Τα αποτελέσματα των τελευταίων εξετάσεων την 3η ημέρα του κύκλου έδειξαν (Δ4) Ανδροστενεδιόνη 3,9 ng/ml, ενώ η προγεστερόνη την 20η ημέρα του κύκλου μετά από διακοπή των αντισυλληπτικών ήταν πολύ χαμηλή 0,73. Ο ενδοκρινολόγος μου πρότεινε να αλλάξω χάπια συνεχίζοντας την αγωγή με yasmin για ένα χρόνο και βιοχημική επανεξέταση μετά από 3 μήνες. Θα ήθελα να μου πείτε αφενός εάν τα yasmin θεωρούνται επικίνδυνα και σε ποιο βαθμό κι αφετέρου εάν υπάρχει κάποια άλλη λύση εκτός των αντισυλληπτικών για την υπερανδρογοναιμία και την αραιομηνόρροια που μου προκαλεί. Είναι σοβαρός ο κίνδυνος για τη γονιμότητά μου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Με εκτίμηση, Τίνα
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη! Για την  γονιμοτητα:  Οχι, αυτή δεν  κινδυνευει  από την αγωγή  με  αντισυλληπτικο... Κατά   ποσο  τωρα  το  προτεινομενο αντισυλληπτικο - αν συνυπαρχει ακμή,  ή  υπερτριχωση -  θα  επηρεασει την  τιμή των  ανδογονων μειωνοντας  την συμπτωματολογια ,  θα  δειξει ο  χρονος.. Για την  διαρκεια της  αγωγής:  Οσο  δεν  υπάρχει  επιθυμία τεκνοποιησης Στο  θεμα   μονιμης επιτυχίας  της οποιας  θεραπειας  της  αρραιο-αμηνορροιας,  μετά την διακοπη της αγωγής: Η αποκατασταση  ενός  κανονικού  κυκλου. δεν ειναι  εγγυημενη. Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.