user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , Katerina2020 και 175 επισκέπτες
  1. Maggy
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 14 Μαΐου 2016
Καλησπέρα γιατρέ.Τον περασμένο μήνα πήρα το χάπι της επόμενης μέρας,μετα είχα την έμμηνο  ρυση μου κανονικά και τώρα στις γόνιμες μερες μου είδα λίγο αίμα,αυτό που λέμε συνήθως "ροζ". Ειχα βέβαια ενοχλήσεις στην πυελο και εκανα και τεστ κυήσεως χθες συγκεκριμένα και ήταν  αρνητικο.Δεν είχα ποτέ πριν αίμα κατα την ωορρηξία.Μηπως είναι θέμα χαπιού ή είναι κάτι  που χρήζει εξέτασης από γιατρό;Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη  Φίλη! Η μεσοκυκλειος αιμορροια -= ετσι  λεγεται  το  αιμα  που ειδες - ειναι συχνό φαινομενο  και κατα  την 'αποψη  μου δνε εχε ινα κανει  με  το χαπι  που πήρες..Καποιοες  γυναικες το μεφανιζουν  συχνά΄ Ας μην δωσουμε σημασια  λοιπον..Θα  τα πας  καλα// Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.