default_mobilelogo
    1. best_things_in_life
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016
    καλησπερα! χρησιμοποιω γιασμινελ για αντισσυληψη. ξεκινησα 2η συνεχομενη καρτελα γιασμινελ, και 5 μερες πριν την τελειωσω ξεκινησα να εμφανιζω λιγο αιμα και αργοτερα καφετι υγρα. κανενα χαπι δεν εχει παραλειφθει. χθες τελειωσε η καρτελα. υπαρχει καποιος λογος ανησυχιας? μηπως να εκανα ενα τεστ εγκυμωσυνης?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Κανενας λογος ανησυχίας... Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 28 Ιουνίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.