user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , Βαλια και 379 επισκέπτες
  1. Μαρία.Δημητρίου
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016
Καλημέρα ξέρω ότι είναι χαζό αυτό που ζητάω αλλά υπάρχει λόγος που πρέπει να καθυστερησω την περίοδο μου!
Έχω κύκλο 27 με 28 μερες μέρες και αναμενω περίοδο 5 Νοεμβρίου κανονικά τον Οκτώβριο τον έβγαλα γιατί δεν με αφορά εκείνος ο μήνας και πρέπει να μεταφέρω την περίοδο τουλάχιστον 10 μερες μετα...
Υπάρχει λύση? 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
[hr]
[Μαρία.Δημητρίου 22-09-2016 08:33:33]:

Καλημέρα ξέρω ότι είναι χαζό αυτό που ζητάω αλλά υπάρχει λόγος που πρέπει να καθυστερησω την περίοδο μου!
Έχω κύκλο 27 με 28 μερες μέρες και αναμενω περίοδο 5 Νοεμβρίου κανονικά τον Οκτώβριο τον έβγαλα γιατί δεν με αφορά εκείνος ο μήνας και πρέπει να μεταφέρω την περίοδο τουλάχιστον 10 μερες μετα...
Υπάρχει λύση?  Καλημέρα εχθες πηγα γυναικολόγο και μου είπε να πάω τα primolut nor  8 μέρες πριν μου έρθει περίοδος 2 φορές την μέρα πρωί βράδυ μέχρι όσο θέλω για να δώσω παράταση το θέμα μου είναι όμως ότι αυτά τα χάπια τα έπαιρνα και για να μου έρθει περίοδος υπάρχει πιθανότητα να δω λίγο καφετί η ροζακι εκείνες της μερες?
  1. Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Αν  αναμενεις  περιοδο στις  5. Νοεμβριου (αν δηλ  εννοεις οντως την μεθεπόμενη  περιοδο!), ειναι  ενωρις  για  τετοια  ερωτηση...\
Η  μετακινηση της  περιοδου  που προφανώς  περιμενεις  τον Οκτώβριο,  δεν  εχει  βεβαια   έννοια,  ... Με την  μετακινηση αυτή,  δεν θα μετατεθει  αυτόματα η περιοδος  της 5ης  Νοεμβριου...
Ετσι  κι  αλλοιως ,  μια δαταραχη  στον ρυθμό του άλλου  κυκλου  (του Νοεμβριου )   θα  προκυψει...Ειτε   η περιοδος  Νοεμβριου   θα ελθει  λιγο ενωριτερα,  ειτε λιγο αργοτερα, εκτός  κι  αν την μετατοπιση αυτή της  περιοδου  Οκτωβριου,  επακολουθησει  η  ληψη εντος  αντισυλληπτικου,  μεχρι  να μετταπισεις  κ΄εκεινη  της  5 Νοεμβριου,  για  οσες μερες χρειαστει...

Ακομη:  δεν αντιλαμβανομαι, γιατί  ο συναδελφος  μου  μετακινει τον αναμενομενο στις αρχες Οκτ.  κυκλο..  Μηπως  αυτόν  θελεις να  μετακινησεις  και  το  ΄΄Νοεμβριος ΄΄  ειναι  λαθος;
Γενικα :  μετατοπισεις  κυκλου  με  Primolut,  που χορηγεται αργά,   στην β΄φαση  κυκλου, ειναι  μονον  για  λιγες μερες  εφικτες  και μετα  αρχιζει  μία  μικροαμορροια,  παρατεινοντας την διαρκεια της ΄΄΄προς μετατοπιση ΄΄  περιόδου του Οκτωβριου..
Φιλικά
Π.Ζ
Υ.Γ :΅ κατι τετοιες παρεμβασεις...πολυτελειας  σε  φυσιολογικες  λειτουργίες.  εχουν  και  τα μικρο-παρατραγουδα  τους.. 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα όχι θέλω να καθυστερησω την περίοδο του Νοέμβρη την μεθεπόμενο μήνα δηλαδή και μου είπε ο γυναικολόγοςνα ξεκινήσω τα χάπια 8 μέρες πριν την αναμενόμενη περίοδο δηλαδή περιμένω 5 Νοεμβρίου μιας και έχω σταθερο κύκλο μα τα ξεκινήσω από τέλη Οκτωβρίουκαι ερωτώ θα υπάρχει πάλι μικρή αιμορραγία? Πριν λίγες μέρες μου τελιωσε η περίοδος του Σεμπεμβρη μπορώ να ξεκινησω τώρα τα χάπια ώστε να μεταφέρω την περίοδο του Οκτωβρίου προς τα μέσα Οκτωβρίου και έτσι αυτόματος θα μεταφερθεί και του Νοέμβρη πουμε καίει ποιο πολυ??
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
  1. Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  ΄Φιλη!
Αν  αναμενεις περιοδο στς  5.11.2016  και θελεις  να την μεταοπισης για  μια - δυο μερες,   - αυτό μονoν - ισως μπορει  να   τιετυχεις με  Primolut,  παντα αν η  καθυστερηση  αφορα  1-2  ημερες.. Ειναιι  ομω ς και  πιθανον   και  να μην σου ΄΄κατσει''. Πολυ σιγουρο  θα  ήταν,  νά δοθει  ενα αντισυολληπτικο  την 5η  ημερα του  κυκλου  του Οκτωβριου  και να συνεχισεις  για  οσοες μερες  θελεις, μετα  την 5.11.2016  (αυτό  σημαινει,  πως ιςως συνεχισεις και με 2η συσκευασια, για οσες μερες επι πλεον χρειαστει..
Το χαπι εχει  βεβαια  και αντενδειξεις.. Δεν   σου  το υποδυκννω, μια  και δεν   εχω  υπ΄ οψη  μου  ιστορτικο κι ευρηματα ,  απλα  ενημερωνω
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Άρα μπορώ να ξεκινήσω με τα γιασμιν για παράδειγμα που έπαιρνα παλιά την 5 μέρα της περιόδου του Οκτωβρίου και να τα σταματήσω στις 14 Νοεμβρίου που μετά από κει και πέρα δεν θα έχω το άγχος αν μου έρθει η περίοδος....
Αν γίνει η λήψη αντισυλλιπτικων με αυτόν τον τροπο δεν πιστεύω να έχω ενδιάμεσα μικροαιμοραγιες....??
Σας κούρασα το ξέρω αλλά δεν πρέπει να αδιαθετησω εκείνες της.μέρες 
  1. Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αν δεν ξεχασεις κανενα  χαπιι ,  λογικά  δεν  θα  εχεις κανενα  προβλημα.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.