default_mobilelogo
    1. marigo59
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 05 Νοεμβρίου 2016
    Εδω και 4 μηνες εχω ξεκινησει τα αντισυλληπτικα gracial ωστόσο με πληροφόρησαν οτι καταργήθηκαν στην Ελλαδα . Η γιατρος μου μου ειπε να τα αλλαξω με τα yasminelle γ αυτο το λογο. Οταν ξεκινησω τα καινουργια θα υπάρξουν παρενεργειες λογω της αλλαγης ορμονών ; μεχρι ν συνηθισει ο οργανισμος παλι; επισης η αντισυλληπτική δράση απ τ πρωτο κουτί θΑ ειναι επαρκης? 
    Ευχαριστω πολυ! 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητη  Φίλη!
    Ούτε η αντισυλληπτική  δραση  θα μειωθεί,  ούτε θα εχεις  καποιο άλλο προβλημα.
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 08 Νοεμβρίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.