user_mobilelogo
admin , Matilda , ErriSou , Mariela , xristina192 και 442 επισκέπτες
  1. elenipant
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016
Γεια σας ειμαι 34 ετων.Γενικως.ειχα παντα ασταθειες στο κυκλο μου αλλα τα τελευταια χρονια ειχε φτιαξει.εχω υποθυρεοειδισμο και hashimoto.    Τελευταια φορα ειχα περιοδο 12 Σεπτεμβριου γι αυτο πηρα 1 χαπι πριμολουτ για 5 μερες. Εχουν περασει 8 μερες και αν και εδω και καιρο εχω συμπτωματα οτι περιμενω περιοδο(κρυαδες,πονακια στη κοιλια κλπ)και με το πριμολουτ ενταθηκαν περιοδος δεν ερχεται.Εχω ανησυχησει πολυ τι να κανω;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη   Φίλη!
Δυο τινα  μπορει  να  συμβαινουν ...
Ειτε  εισαι  εκγυος,
ειτε  δεν   μπορει  να  φερει  το  Ptimolut  περιοδο, επειδή δεν  υπάρχει  κατάλληλη  ορμονικη  προετοιμασια  της   μητρας.  
Αν  και στις επομενες  4  ημερες  δεν εμφανιστει  περιοδος,  να  σε δει  ενας γυναικολογος ..
Φιλικα
ΠΖ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.