user_mobilelogo
  1. savz
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016
Καλημέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εντάξει να ξεκινώ το αντισυλληπτικό yasmin την 8ή μέρα της διακοπής όπου παράλληλα είνσι η τρίτη μέρα τής περιόδου μου;;
Με αυτό τον τρόπο μειώνεται η σντισύλληπτική δράση;
Επέλεξα να το παίρνω την τριτη μέρα της περιόδου για να κατέβει το αίμα καλά.
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε συμβουλή σας!
Τυχαριστώ εκ των προταιρων!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν  θα  μειωθεί  η αντισυλληπτική  δραση!  Μπορείς να παρεις  έτσι..
Φιλικα
Π.Ζ 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.