default_mobilelogo
    1. nicolenicole
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016
    Καλησπέρα,γιατρέ! Παίρνω τα αντισυλληπτικα yasminelle περίπου δύο χρόνια. Μετα την επαφή που είχα την Τρίτη, η οποία είναι η τελευταία μέρα λήψης των χαπιών, παρατήρησα την επόμενη κάποια καφέ υγρα τα οποία κράτησαν ως εχθές Παρασκευή. Πάντα με τα χάπια η περίοδος μου έρχεται Σάββατο, αλλά ακόμα κανένα ίχνος. Υπάρχει περίπτωση να ξεγελάστηκε ο οργανισμός μου απο τα καφέ υγρά και να μην έρθει καθόλου; Ενδεχόμενο σύλληψης δεν νομίζω να υπάρχει γιατι χρησιμοποιώ και προφύλαξη εκτός απο τα αντισυλληπτικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αν το αντισυλληπτικο  ειναι χαμηλης  δοσολογιας, μπορει  να προκυψει  ενα θεμα περιστατασιακης υπομηνορροιοας..Θα το δεις..Δεν   αποοτελει  ουσιασιτκά  θεμα,  επειδή  σταματωντας την αντισυολληψη  η ενταση περιοδου  επναερχψεται.. Αν ωστοσο ψυχολοιγικά  σ΄ ενοχλει  που δεν εχεις  περιοδο, οπως  συνηθως,  θα  τοσυζητησεις με τον γιατρό  σου  να  σου το  αλλαξει..
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.