user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης και 379 επισκέπτες
  1. elenita
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 01 Φεβρουαρίου 2017
Είμαι 25 ετών,έχω σύνδρομο πολυκυστικων και αμοινορροια.Για αρκετά χρόνια παίρνω αντισυλληπτικά χάπια με μικρές διακοπές ενδιάμεσα. Μέχρι τον προηγούμενο μήνα έπαιρνα τα mercilon, όμως για πρώτη φορά μου ήρθε η περίοδος την 18η μέρα του κύκλου,παρ'όλο που δεν παρέλειψα κάποιο δισκιο. Ίσως λόγω έντονου στρες. Την ημέρα εκείνη (7/1) τα διέκοψα πλήρως. Σήμερα βρίσκομαι στην 25η μέρα του κύκλου και έχω παρατηρήσει από την 18η-19η μερα έντονο πόνο στη μέση, ενοχλήσεις χαμηλά, ήπιους πονοκεφάλους μέσα στη μέρα, υπνηλία και αυξημένη όρεξη. Θα ήθελα να συμπληρώσω πως είχα επαφές με τον άντρα μου καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου,χωρίς προφυλάξεις (με διακεκομενη επαφη). Πιστεύετε πως αυτά είναι συμπτώματα που προκαλούνται από την διακοπή των αντισυλληπτικων? Ή υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης τόσο σύντομα μετά τη διακοπή τους? Πότε θα ήταν αξιόπιστο ένα τεστ εγκυμοσύνης?? 
Σας ευχαριστώ!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το πιθανότερο ότι τα συμπτώματα οφείλονται στην απότομη διακοπή των χαπιών.
Καλού κακού όμως κάνε μία μέτρηση χοριακής, με εξέταση αίματος, το νωρίτερο την επόμενη Δευτέρα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 01 Φεβρουαρίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.