user_mobilelogo
fraoulitsa και 195 επισκέπτες
  1. mariakt230
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017
Καλησπέρα. Είμαι 18 ετών με ύψος 1.60 και ζυγίζω 42 κιλά περίπου. Τον περασμένο Ιούλιο η περίοδος μου σταμάτησε. Έκανα υπερηχογράφημα κάτω κοιλιάς, από το οποίο δεν προέκυψε κάποια οργανική δυσλειτουργία. Ο γυναικολόγος μου είπε ότι η παύση της περιόδου μάλλον σχετίζεται με την απώλεια βάρους και μου συνταγογράφησε το σκεύασμα "Cyclacur". Ακολούθησα τις οδηγίες του γιατρού μου, παίρνοντας το φάρμακο για τις πρώτες 21 μέρες. Λίγες μέρες μετά την  παύση, ωστόσο, αδιαθέτησα με φυσιολογική ροή και φυσιολογική διάρκεια της περιόδου. Στη συνέχεια, όμως, σταμάτησα την λήψη, πιστεύοντας ότι ο κύκλος μου είχε ρυθμιστεί. Έκτοτε δεν παρουσιάστηκε άλλη περίοδος (η τελευταία, δηλαδή, ήταν τον Οκτώβριο). Αργότερα πήρα γνωμάτεσυη και από άλλη συνάδελφο σας• αυτή, όμως, δεν μου σύστησε κάποια φαρμακευτική αγωγή, παρά με συμβούλευσε να τρώω περισσότερο. Η περίοδος μου, βέβαια, δεν έχει επανέλθει ακόμη. Εσείς τι θα με συμβουλεύατε; Να αρχίσω ξανά το "Cyclacur", παίρνοντας και τα δύο σκευάσματα, χωρίς να σταματήσω τη λήψη;
Ευχαριστώ
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η περίοδός σου θα επανέλθει, όταν είσαι κοντά στο ιδανικό σωματικό βάρος ανάλογα με το ύψος σου γιατί έχει να κάνει με τον μεταβολισμό των γυναικείων ορμονών και το ποσσοτό λίπους στον οργανισμό της γυναίκας, η έλευσή της.
Μέχρι να γίνει αυτό, η λήψη Cyclacur, εφόσον δεν υπάρχουν αντενδείξεις, θα επαναφέρει την περίοδο, για όσο καιρό τα παίρνεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.