default_mobilelogo
    1. Χαρα κ.
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 16 Απριλίου 2017
    Γεια σας. Έγινε ενα ατύχημα με το συντροφο μου και αναγκάστηκα να πάρω το χάπι της επόμενης μέρας.. Μαλιστα δυο φορες την ιδια βδομαδα!  Αποφασησα να παρω αντισυλληπτικά χαπια και το εκανα με συνταγη γυναικολόγου βεβαια, αλλα δυστυχώς μπερδεύτηκα και το αιμα που ήρθε απο το χάπι της επόμενης μέρας θεώρησα οτι ειναι της περιοδου και πηρα το πρωτο αντισυλληπτικο χάπι!  Η περίοδος μου δεν ειμαι σιγουρη Ποτε θα ερθει μετα την χρηση του χαπιού κανονικα θα μου ερχοταν σε λίγες μερες.  Τι να καανω;;  να συνεχίσω να παίρνω τα αντισυλληπτικά η να περιμενω την επομενη περιοδο με νεο κουτι αντισυλληπτικων; 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη
    Ετσι  οπως  έγινε  θα  διακόψεις  το χαπι  (ισως  αυτό  φερει ξανα μικροαιμορροια),   θα  περιμένεις  την επομενη  περιοδο  και   θα το ξαναρχισεις,  χωρις  να το ξεχνας....
    Φιλικά  
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.