default_mobilelogo
    1. Maria Papadopoulos
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2017
    Γεια σας , 
    Πριν μια εβδομάδα περίπου είχα έντονη φαγούρα και υγρά στο αιδιο , και χρησιμοποιησα την κρέμα daktodor και τα συμπτώματα σιγά σιγά υποχωρησαν ( υπέθεσα κολπίτιδα ) Παραλληλα περίμενα την περίοδο μου και εχω όλα τα συμπτώματα (πρήξιμο και ευαισθησια στο στήθος , ενοχλησες χαμηλά στην κοιλιά κτλ ) Σημερα ειχα ελαφρύ πόνο περιόδου και ελάχιστο αιμα με υγρα το οποίο εμείνε ετσι και δεν είχα άλλο απο τοτε . Υπαρχει περίπτωση να δημιουργήθηκε κάποια ανωμαλία στον κύκλο μου λογω κάποιας μόλυνσης ; 
    Να αναφέρω πως ειναι ο 2ος κυκλος μου μετα το χάπι έκτακτης ανάγκης που είχα λαβει και η επομενη περίοδος μου είχε εξελιχθεί κανονικά . 
    ευχαριστω εκ των προτερων
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Το χαπι  έκτακτης  ανάγκης  μπορεί  να  διαταράξει τον  κύκλο...
    Υποθέτω  ότι αυτό συμβαίνει  και η  περιοδοες  συντομα  θα  έλθει.
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.