default_mobilelogo
    1. eleni.papa233
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 19 Αυγούστου 2017
    Καλησπέρα, 
    ειμαι 21 χρονών και τους τελευταιους 7 μηνες παίρνω αντισυλληπτικά χάπια Yasminelle. Θα ήθελα να ρωτήσω κατα πόσο είναι φυσιολογικό η θερμοκρασια του σωματος μου να ειναι 37 σε συνδυασμο με αρκετη κούραση τις τελευταιες μερες. Θα πρεπει να ανησυχησω για εγκυμοσύνη; Τελευταία επαφή πριν 1 μήνα και η περίοδος ήρθε κανονικά στη μέρα που θα έπρεπε να έρθει αλλα να σημειώσω οτι η ροή ηταν πολυ πιο ελαφρία αλλα κρατησε 4-5 μερες. Σε προηγούμενη ερωτηση επειδη προβληματιστικα για αυτο το θεμα μου ειχατε πει πως δεν ειναι ανησυχητικο. Επισης δεν εχω αμελησει κανενα χαπι ολο αυτο το διαστημα. 
    Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας για άλλη μια φορά!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Aγαπητή φίλη!
    Το αντισυλληπτικο  που  παίρνεις -  καθως και ολα τα αντισυλληπτικο - εμπεριέχουν μια ορμονομιμητική  ουσία (ενα ΄΄προγεστερινοειδές΄΄ το λεμε  εμείς, κάτι  που δρά  όπως η φυσιολογικη  ορμόνη  ΄΄προγεστερονη) και  που λογικά   ανεβαζει λιγο ην θερμοκρασια.  Μην  δινεις σ΄αυτό σημασία. Κατά τα άλλα: Αποκλείεται  να έχεις  μείνει  έγκυος.
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.