default_mobilelogo
    1. anna.iliopoulou
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 06 Οκτωβρίου 2017
    καλησπέρα σας,
    Παίρνω τα αντισυλληπτικά yasmin εδω και καιρό.Το τελευταιο κουτι το αρχισα στισ 15 Σεπτεμβρη αλλα χτες, Πεμπτη , που ηταν να παρω το τελευταιο χαπι (γυρω στισ 12 το μεσημερι) το ξεχασα και το πηρα σημερα Παρασκευη στισ 6μισι το πρωι. Πότε πρεπει να ξεκινησω το καινουριο πακετο ?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αρχίζοντας  το,   όπως  το έπαιρνες , δεν θα  αλλαξει τίποτε  λογω αυτής  της μικρης παροδικής παραλειψης..  Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 07 Οκτωβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.