default_mobilelogo
    1. MarStav
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017
    Καλησπερα σας , εχω σταγονες αιματος εδω και λιγες μερες και βρισκομαι περιπου στην μεση του κυκλου . Το αιμα δεν ειναι αρκετο ωστε να θεωρησω οτι απλα μου ηρθε νωριτερα περιοδος , ειχα παρει το χαπι της επομενης μερας στις 13 Νοεμβριου , μετα απο επαφη με το αγορι μου στις 11 του μηνος  , μετα απο λιγες μερες στις 17 Νοεμβριου  μου ηρθε η περιοδος κανονικα σε διαρκεια αλλα λιγο πιο ηπια σε πονους . Να σημειωσω οτι εχω αστατο κυκλο και εκανα για καλο και για κακο προχθες ενα τεστ εγκυμοσυνης και βγηκε αρνητικο. Να ανυσηχησω για κατι αλλο ή ειναι παρενεργειες απο το χαπι ?
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δε βλέπω λόγο ανησυχίας, για ορμονική διαταραχή πρόκειται και θα αποκατασταθεί από μόνη της.
    Δεν υπάρχει εγκυμοσύνη ούτε είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
    Αν επιμείνει και τον επόμενο μήνα, να μιλήσεις με το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστω πολυ !
    1. Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation

    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Συγγνωμη για την ενοχληση , αλλα συνεχιζω να εχω αιμα (σταγονες) χωρις συμπτωματα περιοδου ακομα , εχουν περασει τουλαχιστον 10 μερες , τι γινεται??
    1. Σάββατο, 23 Δεκεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Όπως προείπα, αν επιμείνει, να ενημερώσεις το γιατρό σου για να σε καθησυχάσει.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.