user_mobilelogo
  1. Μαρια12
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 02 Ιανουαρίου 2018
Καλησπερα, εγω με το αγορι μου ειχαμε ενα ατυχημα κατα την ερωτικη επαφη γιατι δεν χρησιμοποιουσαμε προφυλακτικο κ εφυγαν καποια προσπερματικα υγρα.Σε διαστημα 20 ωρων στις 17.12 πηρα το χαπι της επομενης μερας (ellaone).Μετα απο 3 μερες στις 20.12 ειχα αιμορραγια η οποια κρατησε μεχρι τις 24.12 με τις τελευταιες μερες να εχω μονο καφε υγρα.Κανονικα περιμενα περιοδο στις 24.12 αλλα μεχρι σημερα 2.1 δεν εχω τιποτα κ ειμαι ηδη στην 9η μερα καθυστερησης.Επισης παρατηρω το τελευταιο διαστημα κ εκκριση πολλων ασπρων υγρων.Ανησυχω πολυ υπαρχει πιθανοτητα να ειμαι εγγυος ήτο χαπι ευθυνεται για ολες αυτες τις ανωμαλιες κ δεν υπαρχει λογος ανησυχιας;Μηπως θα πρεπει να παρω ενα τεστ εγγυμοσυνης;

Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από την συγκεκριμένη επαφή δεν είσαι έγκυος.
Η διαταραχή στον κύκλο σου οφείλεται στη λήψη του χαπιού.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 03 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.