user_mobilelogo
  1. annita2
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 22 Ιανουαρίου 2018
Καλημέρα σας,
Φοράω σπιραλ χαλκού εδω και 1,5 χρόνο. Στο τελευταίο ΠΑΠ διαγνωστηκε τραχηλίτιδα-ενδοτραχηλίτιδα και λεπτοτριχα.
Μπορεί να οφείλεται στο σπιράλ? Και σε αυτή την περίπτωση απαιτείται αφαίρεση του?
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δε χρειάζεται να το αφαιρέσεις.
Ο γιατρός σου μπορεί να σου δώσει κάποια ενδοκολπική κρέμα, τίποτε άλλο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 22 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.