user_mobilelogo
  1. kalia nathanael
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου 2018
να σταματησω να τα παιρνω;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Αν εχεις πάρει  το χάπι σύμφωνα με τις  οδηγίες και δεν ξέχασες κανένα δισκίο, δεν  μπορεί να  εισαι  εγκυος. 
Διακόπτονας  όμως  το  χάπι τάρα, θα εχεις ενα   είδος  περιόδου - δεν  ξέρουμε  απο  πότε  το παίρνεις  -  και η επομενη-μεθεπόμενη περίοδος  μπορει  να διαταραχτεί  . Προκειται  για κατι  το  αναμενομενόμενο.ί
Εξυπακουεται,  οτι  μία έγκυιος  δεν  πρέπει  να παίρνει  χαπ.  Αν  συνεβη βεβαια  κατι τέτοιο (που θεωρώ  αδύνατον, αν τηρήθηκαν  οι  προϋποθέσεις), τοτε  δεν θα προκύψει  αιμόρροια  και  η εγκυμοσύνη  θα συνεχίσει  να  υπάρχει. 
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.