default_mobilelogo
    1. Επισκέπτης
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018
    την πρώτη μέρα της περιόδου μου πήρα ένα xeforapid διότι πονούσα παρα πολύ κ είχα αρκετές υποχρεώσεις .  Τώρα έχοτν περασει 24 ώρες κ έχω παλι κάποιους ποΝους . Θα μπορούσα να πάρω κάτι πιο ελαφρύ όπως πχ nurofen για να μην ξαναπάρω xeforapid η δεν ενδείκνυται ; 
    Ειμαι 22 ετών 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Μπορείς..Το πιο  σωστό  ομως ειναι να ρωτας τον γιατρό  που  καποτε σ΄ εχει εστω  εξετασει., 
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Μπορείς..Το πιο  σωστό  ομως ειναι να ρωτας τον γιατρό  που  καποτε σ΄ εχει εστω  εξετασει., 
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.