user_mobilelogo
Renee και 238 επισκέπτες
  1. miamiam
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018
Καλησπέρα! Κάνω χρήση των labous εδώ και 2 μήνες. Είμαι 20 ετών. Τον πρώτο μήνα είχα αρκετούς πονοκεφάλους, ωστόσο τον 2ο κανέναν, μπορεί να μη σχετιζόταν καν με τα χάπια. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι το στήθος μου είναι πολλές μέρες πρησμένο και πονάει. Σκέφτομαι να δοκιμάσω και τα yasminelle που γνωρίζω ότι είναι αντίστοιχα. Τι θα με συμβουλεύατε εσείς; Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη,
Γυναικα  που αναφερει  πονοκεφάλους  αρχιζοντας  το χαπι, δεν   με αφηνει  να σκεφτώ  πολύ. 
Υπαρχουν και προφυλακτικά.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.