default_mobilelogo
    1. Georgiaxan
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2018
    Καλησπερα σας. Παιρνω τα χαπια cyclacur εδω και 3 μηνες για να σταθεροποιησω τον κυκλο μου . Τα ξεκινησα την 5η ημερα της περιοδου.Την τριτη 20/11 ηπια και το τελευταίο χάπι ( 21 χαπια εχει το κουτι) , αλλα δεν εχω αδιαθετησει ακομα , ούτε εχω συμπτώματα περιοδου , δηλαδη πονος στο στηθος και στην μεση , οπως ειχα καθε φορα . Να σημειωθει πως με τα 2 προηγούμενα κουτιά ειχα κανονικο κυκλο και πως αυτον τον μήνα έπαιρνα αντιβίωση λογω φαρυγγιτιδας. Θα μπορουσε η περιοδος να μην έρχεται λογω και της αντιβίωσης ή θα πρεπει να παω για β' χοριακη; κι αν ναι, ποτε;;; σας ευχαριστώ πολυ.
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Η περίοδος σου θα έλθει από ώρα σε ώρα.. Το να είσαι έγκυος, δεν το πιστεύω, επειδή ναι μεν
    το συγκεκριμένο χάπι δεν κυκλοφορεί σαν αντισυλληπτικό, κάθε όμως γυναικολόγος γνωρίζει, , ότι δεν είναι και. τόσο ..΄΄συλληπτικό΄΄
    Θα είναι η πρώτη φορά που θα το ακούσω, αν οφείλεται αυτή η μικροκαθυστέρηση σε εγκυμοσύνη. Λογικά, αν αυτό συμβαίνει, ένα τεστ κυήσεως θα ήταν ήδη από τώρα θετικό. Θα δεις...
    Π.Ζ:)
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2018
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.