user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , evapan , antikal και 248 επισκέπτες
  1. Chris411
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018
Καλημέρα ! Παίρνω αντισυλληπτικά χάπια εδώ και ενάμιση χρόνο (yasminelle) είδα περίοδο στις 27 Οκτωβρίου και χθες βράδυ είχα καφέ αίμα .. δεν μου έχει τύχει ξανά ο κύκλος μου ειναι φυσιολογικός ... όμως από χθες ανησυχώ
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Δεν ανησυχώ... Μπορεί να πήρες ένα χάπι αργότερα απ΄ ότι συνήθως (στα ΄΄μικρά χάπια ΄΄ μπορεί να συμβεί). Συνέχισε να το παίρνεις ,
Λογικά θα σταματήσει,,, Αν συνεχίζει, το σωστό είναι να σε δει κάποιος γυναικολόγος.
φυσικά
Π.Ζ:)
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.