user_mobilelogo
Woman , Ipomoni , Χρήστης και 531 επισκέπτες
  1. eleni.papa233
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018
Καλησπέρα,

Είμαι 23 χρόνων και έπαιρνα αντισυλληπτικά για λόγους αντισύλληψης για 1μιση χρόνο. Αποφάσισα να τα σταματήσω και δύο εβδομάδες μετά είχα ερωτική επαφή μια μόνο φορά με προφύλαξη και χωρίς ο σύντροφος μου να τελειώσει κατά την διάρκεια της επαφής.

Το ζήτημα είναι ότι για τρεις μέρες πριν την επαφή είχα έντονες κολπικές εκκρίσεις διαφανείς και άλλοτε σαν νερό και άλλοτε πιο πηχτες. Υποθέτω ότι ήταν η ωορρηξία μου.

Υπάρχει θεωρειτε πιθανότητα εγκυμοσύνης; Επειδή έχω σταματήσει τα αντισυλληπτικά πότε θα πρέπει να ανησυχησω και να κάνω το τεστ αν αργήσει η περίοδος να έρθει;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη~
Σύμφωνα με τα γραφόμενα σου, μία σύλληψη από την συγκεκριμένη σχέση, αποκλείεται
Φιλικά
Π.Ζ:)
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.