default_mobilelogo
    1. vanzeli
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018
    Καλησπέρα σας, παίρνω vibramycin για ουρεοπλασμα. Στις οδηγίες στου κουτι αναφέρει ότι μπορούμε να το λαμβάνουμε με γάλα ή τροφή αλλά στο ιντερνετ που άψαξα αναφέρει οτι δεν απορροφάται σωστά με γαλακτοκομικά προιοντα. Μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει τελικά γιατί είμαι στην 7η απο τις14 μερες θεραπείας και εχω πιει και γαλα, εχω φαει και τοστ με τυρι και μετα έπαιρνα κανονικά το χάπι.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Εννοεί να το παίρνεις με λίγο νερό, έχοντας φάει κάτι ελαφρύ και περίπου μια ώρα μακριά από γαλακτοκομικά.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ευχαριστω για την απαντηση σας. Δηλαδη τα χάπια που πηρα αμεσως μετα απο καποιο γαλακτοκομικο προϊόν (τοστ με τυρι) πανε χαμενα; Πρεπει να τα αντικαταστησω και να κανω μεγαλυτερη θεραπεια;
    1. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.