user_mobilelogo
  1. Kona2
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018
Καλησπέρα! Στις 9 Οκτωβρίου μου αφαίρεσαν ένα πολύποδα με υστεροσκόπηση και είχα για 6 ημέρες ελάχιστο αίμα. Ο γιατρός μου είχε πει ότι θα μου έρθει περίοδος σε ένα μήνα από την επέμβαση αλλά μου ήρθε στις 30 Οκτωβρίου και με αρκετό πρήξιμο στην κοιλιά. Μου είπε να πάω να με δει όταν μου τελειώσει η περίοδος αλλά εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να με δει το συντομότερο εφόσον αδιαθέτησα τόσο νωρίς. Τι με συμβουλεύετε;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Η διαταραχή κύκλου λόγω υστεροσκοπικης αφαίρεσης πολύποδος, είναι συχνό φαινόμενο και οφείλεται στην διαταραχη της τρεχουσας ωοθυλακιορρηξίας. . Σωστά ο δικός σου υπέδειξε να σε δει΄μετά την περίοδο, Αν βέβαια έχεις ενόχλημα, ή έστω ανησυχεις, , πρέπει να του το πεις και θα σε δει οπωσδήποτε ενωρίτερα.
Φιλικά
Π.Ζ:)
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
  1. Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
:) :) :) :) Π,Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.