default_mobilelogo
    1. Mariasrn
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019
    Καλησπέρα σας!!! Ονομάζομαι Mαρια κ ειμαι 29 χρόνων!! Δεν έχω παιδάκια κ μάλλον δεν ξερό κ αν καταφέρω να κάνω!! Γιατρε μου θα ήθελα τη γνώμη σας κ τη βοήθεια σας!! Πριν 5 μέρες έκανα επέμβαση διάνοιξη παροχευμενων ενδομητριωματων στην αριστερή κ δεξιά ωοθηκών καθώς κ απόξεση πολύποδα!! Όλα πήγαν καλά από ότι ενημερώθηκα αλλά ο γιατρός μου με ενημέρωσε ότι τον Ιούλιο στην περίοδο μου την Πέμπτη μερα θα ξεκινήσω 3 ενέσεις ανα δυο μήνες με σκοπό από ότι κατάλαβα να μου κόψει την περίοδο για το διάστημα εκείνο!! Έχω τρομοκρατηθεί γιατί έχω διαβάσει κ ακούσει πως οι ενέσεις αυτές έχουν παρά πολλές παρενέργειες από ακμή μέχρι κ κατάθλιψη κ δεν ξέρω αν μπορώ να το αποφύγω με κάποια άλλη θεραπεία!! Σας παρακαλώ γιατρέ αν μπορείτε να μου πείτε τη γνώμη σας για κοπέλες που έχουν πάρει αυτές τις ενέσεις αν είχαν παρενέργειες!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Η αγωγή που πρότεινε ο γιατρός σου είναι από δεκαετίες δοκιμασμένη και πραγματικά αποτελεσματική Συνίσταται μόνον στην προσωρινή καταστολή της ωοθυλακιορρηξίας για λίγους μήνες, που κατά κανόνα θα ΄΄στεγνώσει ΄΄ τυχόν υπολείμματα της ενδομητριωσης,
    Σε ότι αφορά την εμπειρία μου : Οι εντυπώσεις μου ήταν - την εφήρμοσα αρκετές φορές - άριστες.. Κάποιες συνέλαβαν κι όλας. .Θα ήταν κρίμα να μην ακούσεις τον γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Ζ:)
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Γιατρε μου σας ευχαριστώ παρά πολύ για την άμεση απάντηση σας!! Η μεγαλύτερη φοβία μου είναι μην αποκτήσω ακμή ή τριχοφυΐα λόγω των ορμονών κ γι αυτό στεναχωριέμαι!!! Ελπιζω να ειμαι κ εγώ μια από τις περιπτώσεις που συναντήσατε χωρίς πρόβλημα!!! Σας ευχαριστώ κ πάλι!!
    1. Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Aγαπητή Φίλη!
    Από την συγκεκριμενη αγωγή, αποκλείεται ν΄ αποκτήσεις αυτά που φοβάσαι. Η αγωγή την οποια συνέστησε ο γιατρός σου, δεν προξενεί ακμή ή άλλα δερματικά προβλήματα.
    Φιλικά
    Π.Ζ:) :)
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 11 Ιουνίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.