user_mobilelogo
Ρία Π και 264 επισκέπτες
  1. sev123
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2019
Καλημερα! ειμαι 20 ετων. πολυ συχνα εδω και 2 χρονια.εχω ασταθεια με την περιοδο. εκανα ορμονολογικες εξετασεις και ηταν καλες. ο υπερηχος εδειξε μονο πολλα ωοθυλακια στις ωοθηκες. το ιδιο και η μαγνητικη,.πηρα αντισυλληπτικα. και απο τη πρωτη μερα μεχρι και 14 ημερες μετα, εχω πολυ αιμα. το παπ που εκανα ηταν φυσιολογικο. πιο παλια οταν ειχα αιμα εκτος περιοδου επαιρνα το πριμολουτ. και σταματουσε. βεβαια τα επαιρνα για 10 ημερες και μετα απο 2 μερες ξαναειχα αιμα.τι πιστευετε;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.Καταρχην δε μας αναφέρεις αν σου δόθηκε κάποια αγωγή η αν απλά επέλεξες να πάρεις τα αντισυλλιπτικά τα οποία κιόλας δεν μας λες ποιά είναι μόνη σου.Στην ηλικία σου σπάνια υπάρχουν ορμονικές διαταραχές που δεν αντιδρούν σε σωστή θεραπεία σε αρμονικά σκευάσματα επίσης δεν γράφεις τίποτα για την άποψη του ιατρού σου ελπίζω επίσης ότι η θεραπεία δεν δίδεται τηλεφωνικά θα πρότεινα να σε δεί κάποιος απο κοντά. Φιλικά ΠΖ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.