user_mobilelogo
  1. nike
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 01 Φεβρουαρίου 2012
Καλησπέρα.Πρίν 2 χρονια και 4 μήνες έκανα γυναικολογικές εξετάσεις και ήμουν καθαρή.Πριν 6 μήνες ξεκινησα θεραπεία για ηπατίτιδα c .Ξαφνικά 10 μέρες τώρα έχω λίγο αίμα.Στην επαφη τον τελευταίο καιρο πονάω.Η γυναικολογος μου είπε οτι έχω μόρφωμα στην ωοθήκη η οποια εκτείνεται στη μήτρα.Τα συμτώματα είναι ίδια με τις παρενέργιες των φαρμάκων της θεραπείας. Ούτε να πάω στη δουλειά μου δενέχω διαθεση.τουλαχιστον να είναι στην αρχή.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η ερώτηση απαντήθηκε.
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 02 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.