user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , evapan , antikal και 240 επισκέπτες
  1. vasiat
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 01 Δεκεμβρίου 2011
καλησπέρα σας.
έκανα χρήση αντισυλληπτικών χαπιών λόγω άστατου κύκλου. έχω διακόψει την χρήση τους 6 μήνες τώρα. η περίοδός μου συνέχισε να είναι σχεδόν σταθερή- κύκλος 28-30 μέρες. πριν 3 μήνες πήρα χάπι της επόμενης μέρας, η περίοδός μου αναστατώθηκε λίγο (είχα μία επιπλέον περίοδο, ενδιάμεσα στις 2 αναμενόμενες) τώρα έχω 1 μήνα καθυστέρηση. υπήρξε ερωτική πράξη με τον σύντροφό μου τις ημέρες που περίμενα την περίοδο που δεν ήρθε, χωρίς προφυλάξεις αλλά και χωρίς να ολοκληρώσει μέσα μου (μόνο για 10 μέρες-ξεκινώντας 2 μέρες πριν από την αναμενόμενη περίοδο) υπάρχει περίπτωση η καθυστέρηση να είναι λόγω του ότι πέρασαν τόσοι μήνες μετά τη διακοπή των χαπιών? δηλαδή η χρήση τους να μην βοήθησε στο να διορθώσω τον άστατο κύκλο μου? δεν έχω κανένα σύμπτωμα εγκυμοσύνης εκτός από την μηνιαία καθυστέρηση της περιόδου μου. ή ακόμα μπορεί το χάπι της επόμενης μέρας να με επιρρεάζει ακόμα και τώρα, 3 μήνες μετά τη χρήση του?
                                                                                           ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η καθυστέρηση δεν οφείλεται ούτε στη χρήση αντισυλληπτικών ούτε στο χάπι της επόμενης ημέρας.
Έχει περάσει αρκετό χρονικό διάστημα ώστε να μην επηρεάζεται ο κύκλος σου από τυχόν φαρμακευτικά σκευάσματα.
Υπόθεση εργασίας, μπορεί ο κύκλος σου να γίνει πάλι άστατος, όπως πριν τη λήψη των χαπιών.
Μια επίσκεψη σε γυναικολόγο και ένας υπερηχογραφικός έλεγχος, θα βοηθήσει στη διάγνωση.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 02 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
σας ευχαριστώ πολύ.
  1. Παρασκευή, 02 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 02 Δεκεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.