default_mobilelogo
    1. katerinapan
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 21 Ιουνίου 2020
    Καλησπερα γιατρέ. Ειμαι 20 ετων λαμβάνω yasminelle λογω πολυκυστικων ειμαι στο 2ο κουτι. Εκανα εξετασεις αιματος την προηγουμενη εβδομαδα και μου βγηκε 1,53 mg η CRP καθως ηταν αυξημενα επισης η ταχυτητα καθιζησης ερυθρων αιμοσφαιριων 1η και 2η ωρα...τιμες: 30mm και 60mm...Οι αυξημενες αυτες τιμες οφείλονται στα αντισυλληπτικά ή συμβαίνει κάτι και πρέπει να το ψαξω; πηρα αλλη μια γνωμη και μου ειπαν να σταματησω τα αντισυλληπτικα.. εσεις τι θα με συμβουλευατε να κανω γιατρε;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Επειδή δεν έχεις εξετάσεις πριν τη χρήση των χαπιών, θα τα σταματήσεις μόλις ολοκληρώσεις την τρέχουσα συσκευασία.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.