default_mobilelogo
    1. marakith
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020
    Καλησπέρα,

    Είμαι 26 χρονών, αντιμετωπίζω από τα 13 μου προβλήματα με την ακμή και με την περίοδο μου. Ακολούθησα διάφορες θεραπείες μεταξύ των οποίων και τα gynofen 35 (4 μήνες) πριν 6 χρόνια με τα οποία είδα ελάχιστη διαφορά στην ακμή και σταθεροποίηση των κύκλων της περιόδου από τότε.Τον Σεπτέμβριο 2019 έπειτα από επίσκεψη σε δερματολόγο ξεκίνησα θεραπεία με ισοτρετινοϊνη και λόγω αυξημένης Δ4 μετά από επίσκεψη σε
    ενδοκρινολόγο ξεκίνησα και θεραπεία με τα gynofen 35. Μετά από 7 μήνες θεραπεία επανέλαβα τις ορμονικές εξετάσεις (η Δ4 είναι πλέον στις Φ.Τ). Ακμή δεν έχω καθόλου πλέον η θεραπεία της ισοτρετινοϊνης τελειώνει σε 2 εβδομάδες και το πρόβλημα μου είναι ότι ο ενδοκρινολόγος επιμένει να συνεχίσω τα gynofen για άλλους 4 μήνες. Θα ήθελα την γνώμη σας επάνω σε αυτό από την στιγμή που η ορμόνη ειναι φυσιολογική πλέον και έχω και σταθερό κύκλο περιόδου.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Αν δεν έχεις κάποια παρενέργεια από τη χρήση των χαπιών, μπορείς να τα συνεχίσεις για 4 μήνες, με προφανή λόγο την μεγαλύτερη διάρκεια του αποτελέσματος.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Έχω αρκετές παρενέργειες (το γνωρίζει ο ενδοκρινολόγος ) και γιαυτό θέλω τόσο πολύ να τα σταματήσω.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
    1. Πέμπτη, 30 Απριλίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.