user_mobilelogo
Elenhkon , liman , theodwra και 340 επισκέπτες
  1. Vivianaf
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020
Καλησπέρα γιατρέ. Πριν μια βδομάδα έκανα τέστ Παπ το οποίο έδειξε κάποια φλεγμονή και ο γιατρός μου έδωσε αγωγή με vimbramycin πρωί βράδυ για μια βδομάδα όπως και στον σύντροφό μου και yenlip υπόθετα επίσης για μια βδομάδα. Επίσης μου είπε με το που τελειώσουν αυτά να ξεκινήσω υπόθετα eva για 7 μέρες. Γνωρίζω πως κατά την διάρκεια της αγωγής καλό είναι να μην υπάρχει επαφή. Κατά τη διάρκεια όμως που θα χρησιμοποιώ τα eva υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ή θα επιρρεασει την θεραπεία; Σας ευχαριστω εκ των προτέρων.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Χρήση προφυλακτικού, θα προτιμούσα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ καλησπέρα, μετά την επαφή ένιωθα μια αίσθηση καυσου την οποία πριν δεν μπορώ να πω ότι την είχα έχει να κάνει με την αντιβίωση; Είναι κάτι που θα έπρεπε να κοιτάξω περισσότερο;
  1. Σάββατο, 01 Φεβρουαρίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δε βλέπω λόγο επανεξέτασης.
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 03 Φεβρουαρίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.