default_mobilelogo
    1. gwgwka26
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020
    Καλησπέρα σας

    Μετά την χρήση 3 ημερών Loméxin τα κολπικά μου υγρά είχαν αίμα . Αρκετή ποσότητα .
    Υπάρχει περίπτωση να είναι από την κρέμα ;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Μόνο από κάποιο μικροτραυματισμό κατά την τοποθέτηση.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστώ για την απαντήση

    Έχω ακόμα και σήμερα αίμα . Δεν είναι σίγουρα από μικροτραυματισμο με την κρέμα δλδ

    Ίσως από τραυματισμό στην επαφή ;
    1. Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Από την τοποθέτηση της κρέμας εννοώ, δεν έχει σχέση η επαφή.
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.