default_mobilelogo
    1. Αφροδιτουλ
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 07 Απριλίου 2020
    Καλησπέρα! Τους τελευταίους 4 μήνες περίπου 5 ή και παραπάνω μέρες πριν μου έρθει η περίοδος, μια με δυο φορές την ημέρα βγάζω βλεννη με αιμα και έχω ενοχλήσεις περιόδου. Να σας ενημερώσω ότι το τελευταίο τεστ ΠΑΠ πριν 3 μήνες έδειξε cin1 και low grade. Ενώ τα ακόμα πιο προηγούμενα τεστ παπ που γινονταν ανα εξάμηνο το πρώτο είχε δείξει απλα χαμηλού βαθμού ενδοεπηθιλιακη αλλοίωση, τα επόμενα δύο ήταν καθαρά, το επόμενο ελαφρώς τραχηλίτιδα και το τελευταίο το cin1. Το επόμενο τεστ είναι να γίνει σε 4 με 5 μήνες . Που μπορεί να οφείλεται αυτή η αιμορραγία πριν την περίοδο? Γενικώς δεν αντιμετωπίζα τέτοιο θέμα μόνο κατά την ωορρηξια μπορεί να συνέβαινε να έβλεπα λίγο αίμα.

    Σας ευχαριστώ!!
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Τα συμπτώματα που αναφέρεις δεν έχουν σχέση με το αποτέλεσμα του παπ.
    Οφείλονται σε μια αθώα ορμονική διαταραχή.
    Σε επόμενο ραντεβού για υπέρηχο, συζήτησέ το με το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τρίτη, 07 Απριλίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.