default_mobilelogo
    1. Lucyk
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 14 Μαΐου 2020
    Γειά σε όλους. Το 2017 αφού είχα κλείσει μια εξαετία περίπου με ακμή αποφάσισα να πάρω τα χάπια ισοτρετινοίνης που μου σύστησαν όλοι οι δερματολόγοι. Όντως μετά απο 7 μήνες λήψεις το δέρμα μου ήταν καλύτερο απο ποτέ. Μέχρι που τον Δεκέμβρη του 2018, σε ηλικία 23 ετών, διαγνώστηκα με μια ενδομητριωσική κύστη 6 εκ. στη δεξιά ωοθήκη η οποία αφαιρέθηκε λαπαροσκοπικά. Ο γυναικολόγος μου έκανε την ένεση arvekap η οποία μου έκοψε τη περίοδο για 4 μήνες και μου είπε οτι αμα αντέχω τις παρενέργειες της θα μου κάνει άλλη μια. Οι παρενέργειες ηταν νυχτερινές (και όχι μόνο) εφιδρώσεις και φυσικά πάλι ακμή. Περάσαν οι παρενέργειες ύστερα απο τον τρίτο μήνα ευτυχώς και είπα στον γυναικολόγο ότι δεν θέλω να ξανακάνω αυτή την ένεση, οπότε και με ξεκίνησε στα αντισυλληπτικά Mercilon. Στον δεύτερο μήνα χρήσης γεμίζω ακμή σχεδόν σε όλο μου το πρόσωπο, και σε σημεία όπως το κούτελο που δεν είχα ούτε στο λύκειο! Ο τρίτος μήνας δυστυχώς ακόμα χειρότερος, οπότε και πήρα τον γιατρό ο οποίος μου πε οτι δεν έχει ξανακούσει ποτέ κοπέλα να έχει ακμή απο αντισυλληπτικά, και να τα σταματήσω για δύο μήνες και να αρχίσω yasminelle. Τα ξεκίνησα τον σεπτέμβρη του 2019 και τους πρώτους τρεις μήνες πάλι μου καναν ακμή, αλλά όχι τόσο έντονη όσο μου καναν τα mercilon. Εδώ να σημειώσω ότι πριν τη διάγνωσή μου με ενδομητρίωση δεν είχα πάρει ποτέ αντισυλληπτικά. Διάβασα στο ιντερνετ οτι πολλές κοπέλες έχουν αυτή τη παρενέργεια τους πρώτους τρεις μήνες οπότε είπα να κάνω λίγη υπομονή αυτή τη φορά. Είμαι στον 9ο μήνα που τα πέρνω, και παρ'όλο που η ακμή έχει υποχωρήσει πολύ, βγάζω ακόμα νέα σπυράκια και πιο βαθιά κοντά στο πιγούνι και το σαγώνι αρκετές φορές. Ρώτησα και άλλον γυναικολόγο και μου είπε οτι η ακμή στα αντισυλληπτικά είναι μια καθόλου σύνηθης παρενέργεια, μου πρότεινε το mercilon (που το απέκλεισα λόγω της προηγούμενης εμπειρίας) και μου είπε να μιλήσω σε δερματολόγο για να αποκλείσω το ενδεχόμενο μόλυνσης. Η δερματολόγος που είχα πάει όταν πήρα το mercilon, μου είπε ακριβώς το ίδιο, ότι ακμή απο αντισυλληπτικά δεν υπάρχει και ότι το σώμα μου έχει πάθει ένα σοκ απο το χειρουργείο, την ένεση και τα αντισυλληπτικά, και ότι πρέπει να κάνω υπομονή.

    Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν το να πάρω ένα αντισυλληπτικό με περισσότερες ορμόνες μπορεί να είναι η λύση στο πρόβλημα, όπως το Yasmin η το Gynofen, η αν πρέπει απλά να κάνω κ άλλη υπομονή με τα Yasminelle. Δεν καταλαβαίνω πως όλα τα αντισυλληπτικά γράφουν την ακμή ανάμεσα στις συνήθεις παρενέργειες, κ πως τόσοι γιατροί το αγνοούν. Έχω κάνει εξετάσεις θρομβοφυλίας οι οποίες είναι αρνητικές και έχω λίγες ευρυαγγείες στα πόδια.

    Ευχαριστώ πολύ.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Γιατί δε μιλάς με δερματολόγο μήπως κρίνει σκόπιμο να ξαναπάρεις ισοτρετινοίνη ή κάποια αγωγή αντιβιοτική, λόγω ακμής;
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 15 Μαΐου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.