user_mobilelogo
Nantia1 , Anas , Stamatialazana και 220 επισκέπτες
  1. SA
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012
Καλημέρα σας.
Μετά από καυτηριασμό που έκανα για κονδυλώματα και εφόσον πέρασαν 15 μέρες, μετά από επίσκεψη σε δερματολόγο μου σύστησε την κρέμα aldara για ένα μήνα.
Η απορία μου είναι ότι διάβασα για κάποιες ενοχλήσεις που μπορεί να έχει όπως αίσθημα καύσου, κνησμό ή να κοκκινίζει η περιοχή και εγώ χρησιμοποίησα το δεύτερο φακελάκι της κρέμας χθες το βράδυ και δεν έχω κανένα από αυτά τα συμπτώματα. Είναι ένδειξη ότι η συγκεκριμένη κρέμα στην περίπτωση μου δεν μπορεί να βοηθησει;Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Με ευχαριστεί ότι δεν με ενοχλεί , αλλά μου δημιουργεί και ανησυχία για το πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι.
Ευχαριστώ για κάθε σας απάντηση.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Μην ξεθαρεψεις και  χρησιμοποιοησεις  την  αλοιφή  σε μεγαλύτερη δερματική επιφανεια, απ΄ οτι λέει  η οδηγία...
Τα ενοχληματα δεν ειναι σε καθε γυναικα έντονα....
Στην περιπτωση  σου ειναι  και  ο   χρονος χρησης μικρός... θα δουμε...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλημέρα σας και πάλι.
Θα συμφωνήσω μαζί σας. Το απόγευμα είδα λίγο κοκκινισμένη την περιοχή. Σήμερα το βράδυ θα βάλω και το τρίτο φακελάκι. Το αποτέλεσμα φαίνεται συνήθως μετά την χρήση και των 12 φακέλων ή κατά την διάρκεια;
 Να προσθέσω πως ήσαστε από τους λίγους που ενημερώνουν σωστά και δεν πανικοβάλουν τον ασθενή. Όσα έχω διαβάσει σχετικά με τα οξυτενη κονδυλώματα με έχουν τρελανει, σε δικες απαντησεις σας μέσα στο site αυτό, όταν τις διάβασα με καθυσηχασαν ιδιαιτερα.
  1. Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίληγ!
Μια   και  προχωρησαμε,   θα  σου πω  και  μια  αληθεια ακομη:  Αν  δεν  τα....καψεις  με  το Αldara,  δεν  θα περασουν ευκολα.. Επομενως,  για  λιγο  διαστημα  θα δημιουργηθει ενα επιφανειακο   ΄΄εγκαυμσ΄΄  (ας   πουμε ! )
Σημσντικο:  Να  μην   ΄΄καούν΄΄  μεγαλες επιφανειες... Επιφανεια  θεραπειας , περιπου  4  τετραγωνικά  εκ.!
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστω πολυ και παλι. Η δερματολογος με ειχε ενημερωσει γι αυτο και μου συστησε να βαλω αμεσως αν δω κατι τετοιο μια καλη αναπλαστικη κρεμα.
Στα σημεια που καιει η κρεμα μπορουν να εμφανιστουν ξανα κονδυλωματα ή μονο σε αλλες περιοχες αν ειναι να εκδηλωθουν κι αλλα;
  1. Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αν  η θεραπεια  γινει με συνεπεια,  τοτε   μπορει να εμφανιστουν κυριως  σε  αλλα  σημεία,  όπου  εχει ενοφθαλμιστει  ο ιός..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.