user_mobilelogo
  1. nikoletta89
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018
Γιατρέ καλησπέρα,
Έχω διαγνωσθεί με λοίμωξη HPV η οποία έχει προκαλέσει και κονδυλώματα. Ο γιατρός μου χορήγεισαι κρεμα aldara την οποια χρησιμοποίησα συνολικά 4 φορές και διέκοψα τη χρήση της γιατί εμφανισα τρομερό ερεθισμό στην κλειτορίδα(ερυθρότητα, κνησμός, πονος και δερματική αλλοίωση που δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι κονδυλωμα). Το θέμα ειναι πως δεν έβαζα κρέμα σε αυτή την περιοχή μπορεί όμως να ακουμπούσε γιατί εβαζα παρά πολυ κοντά. Η περιοχή στην οποία εβαζα δεν εχει κανένα ερεθισμό. Πιστεύετε ότι είναι απο την κρέμα η είναι κατι άλλο και πρέπει να πάω αμέσως για εξέταση. 
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη,
Όχι, δεν πειστεύω  ότι  ειναι  κα΄τι  άλλο.  Εντάξει, το ΄΄αμέσως΄΄ ειναι  και ΄΄αύριο-μεθαύριο΄΄ Θεωρώ χρησιμο  να  το δει  κάποιος  που ξέρει  από τέτοια (γυναικολογος  - δερματολόγος), ακομη καλλιτερα αυτός  που σε πρωτοείδε. θα  άφηνα  τωρα  την περιοχή  ήσυχη  και βλέποντας  και κάνοντας..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.