user_mobilelogo
Lenakipap , Anthi και 193 επισκέπτες
  1. Efie
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020
Καλησπέρα.ειμαι 26 χρόνων.ειμαι 55 κιλά,163.δεν καπνίζω κ γυμνάζομαι .. εδω και δύο χρόνια χρησιμοποιώ λόγω πολυκυστικων αντισυλληπτικά.(τους4 πρώτους μήνες yasminelle κ τουσ υπόλοιπους μέχρι σήμερα τα yasmin).Δε μπορώ να πω ότι η περίοδος Μ σταθεροποιηθηκε 100%.ειχα ακμή κ είδα μια μικρή διαφορά μέρα τον 4 μήνα ..το πρόσωπο Μ γενικά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση ,εκτος από ορισμένες περιπτώσεις όπου έβγαζα κάποια σπυράκια (έχω γενικά λιπαρό δέρμα).τον μήνα που μασ πέρασε το πρόσωπο Μ είχε φουντώσει αρκετά ,βέβαια όσο περνούσε ο μήνας ,ηρεμούσε με αποτέλεσμα να είναι πάλι σε μια μέτρια κατάσταση.οχι εντελώς καθαρό αλλά όχι κ τέρμα φουντώμενο . μήπως ο οργανισμός Μ χρειάζεται κάποια αλλαγή σε χάπια ;μήπως τα έχει συνηθίσει αυτά και για αυτό είχε έξαρση το πρόσωπο Μ;η γυναικολόγος Μ πρότεινε αν θέλω να αλλάξω ,να πάω στα labous .ποια η γνώμη σας ;θα δω διάφορα ;επισησ διάβασα για τα gynofen..τι μου προτείνετε να κάνω ;να αλλάξω χάπια ;αν ναι ,ποια θα ήταν τα ιδανικά ;επισησ ,αν αλλάξω χάπια ,θα έχω πάλι αλλαγή στη διάθεσή όπως είχα κ την πρώτη φορά που χρησιμοποίησα ;;; ευχαριστω πολύ εκ των προτέρων
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα πρότεινα να πάρεις μία συμβουλή και από δερματολόγο, για το θέμα της ακμής.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.